Regulamin sklepu

REGULAMIN SPRZEDAŻY BILETÓW ONLINE

§1. Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy regulamin („Regulamin”) określa zasady korzystania ze sklepu internetowego prowadzonego przez Miejski Ośrodek Kultury w Lędzinach z siedzibą przy ul. Hołdunowskiej 39, 43-143 Lędziny, NIP: 6462691013, REGON: 240124733, e-mail: mokledziny@o2.pl, tel: (32) 326 78 33 („Organizator”).

  2. Sklep internetowy umożliwia zakup biletów na wydarzenia kulturalne organizowane przez MOK Lędziny („Wydarzenia”).

  3. Zakup biletu oznacza akceptację niniejszego Regulaminu.

  4. Regulamin jest dostępny nieodpłatnie na stronie internetowej sklepu w formie umożliwiającej jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie.


§2. Definicje

  1. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna posiadająca zdolność do czynności prawnych, dokonująca zakupu biletów za pośrednictwem sklepu internetowego.

  2. Konsument – Klient będący osobą fizyczną, dokonujący zakupu niezwiązanego bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową.

  3. Sklep – platforma internetowa dostępna na stronie internetowej MOK Lędziny, za pośrednictwem której Klient może zakupić bilety.

  4. Bilet – dokument uprawniający do udziału w Wydarzeniu, który może mieć formę elektroniczną lub papierową.

  5. Konto – indywidualny panel Klienta, dostępny po rejestracji i zalogowaniu się do sklepu, umożliwiający dokonywanie zakupów.


§3. Zasady zakupu biletów

  1. Zakup biletów możliwy jest za pośrednictwem sklepu dostępnego online przez 24 godziny na dobę, z wyjątkiem przerw technicznych.

  2. Klient może dokonać zakupu biletów zarówno posiadając Konto w sklepie, jak i bez jego zakładania (jako gość).

  3. Klient dokonuje zakupu, wybierając Wydarzenie, liczbę biletów oraz formę płatności.

  4. Warunkiem skutecznego zakupu jest podanie przez Klienta prawidłowych danych kontaktowych oraz opłacenie zamówienia.

  5. Umowa sprzedaży zawierana jest z chwilą potwierdzenia przyjęcia zamówienia przez Organizatora.

  6. Realizacja zamówienia następuje niezwłocznie po otrzymaniu płatności – Bilet przesyłany jest Klientowi drogą elektroniczną na wskazany adres e-mail lub udostępniany w Koncie Klienta.


§4. Ceny i płatności

  1. Wszystkie ceny podawane w sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT) i wyrażone są w złotych polskich (PLN).

  2. Płatność za bilety może być dokonana za pośrednictwem systemów płatności elektronicznej (np. PayU, Przelewy24) lub przelewem tradycyjnym – zgodnie z opcjami dostępnymi w procesie zakupu.

  3. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany cen, z tym że zmiany nie dotyczą zamówień złożonych przed ich wprowadzeniem.


§5. Realizacja i dostawa biletów

  1. Bilety dostarczane są w formie elektronicznej na adres e-mail wskazany przez Klienta lub do pobrania z Konta.

  2. Czas realizacji zamówienia wynosi maksymalnie 24 godziny od momentu zaksięgowania płatności, przy czym w większości przypadków bilety wysyłane są automatycznie natychmiast po opłaceniu.

  3. Klient jest zobowiązany do sprawdzenia poprawności danych zawartych w bilecie. W przypadku błędów należy niezwłocznie skontaktować się z Organizatorem.

  4. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za brak możliwości uczestnictwa w Wydarzeniu z powodu nieprzedstawienia ważnego biletu.


§6. Odstąpienie od umowy

  1. Zgodnie z art. 38 pkt 12 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku umów dotyczących usług związanych z wydarzeniami kulturalnymi, jeżeli umowa przewiduje konkretny dzień lub okres świadczenia.

  2. Tym samym, zakup biletów nie podlega zwrotowi ani wymianie, chyba że Wydarzenie zostanie odwołane lub przełożone przez Organizatora.

  3. W przypadku odwołania lub zmiany terminu Wydarzenia, Klient zostanie niezwłocznie poinformowany i otrzyma możliwość zwrotu biletu lub wymiany go na inny termin.


§7. Reklamacje

  1. Reklamacje dotyczące zakupu biletów należy zgłaszać pisemnie na adres e-mail: mokledziny@o2.pl.

  2. Reklamacja powinna zawierać: imię i nazwisko Klienta, numer zamówienia, opis problemu oraz ewentualne załączniki (np. potwierdzenie płatności, zrzuty ekranu).

  3. Organizator rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od jej otrzymania i poinformuje Klienta o sposobie jej rozpatrzenia.

  4. W przypadku uznania reklamacji Klient może otrzymać: poprawnie wystawiony bilet, zwrot kosztów lub inne uzgodnione rozwiązanie.


§8. Ochrona danych osobowych

  1. Administratorem danych osobowych Klienta jest Miejski Ośrodek Kultury w Lędzinach.

  2. Dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji umowy sprzedaży, wystawiania dokumentów księgowych, archiwizacji oraz wypełnienia obowiązków prawnych.

  3. Klient ma prawo dostępu do swoich danych, ich poprawiania, ograniczenia przetwarzania, usunięcia oraz przeniesienia danych.

  4. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych zawarte są w Polityce Prywatności dostępnej na stronie internetowej sklepu.


§9. Postanowienia końcowe

  1. Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej sklepu.

  2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, w tym Kodeksu cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta.

  3. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Zmiany obowiązują od dnia ich publikacji i nie mają wpływu na umowy zawarte przed ich wejściem w życie.

Przejdź do treści